Laura Lund, Camilla Hjortsø, Rebeka Winther og Laura Sehested stopper i OB efter sæsonen og hyldes inden dagens kamp.
OB tager i dag afsked med fire spillere, når sæsonen rundes af.
Er du glad for Fodbold For Pigers daglige dækning af pige- og kvindefodbold i Danmark – støt vores arbejde gennem vores crowdfunding. Læs mere om vores crowdfunding-projekt her.
Laura Lund og Camilla Hjortsø stopper i klubben, når deres kontrakter udløber efter sæsonen. Samtidig vender Rebeka Winther og Laura Sehested tilbage til deres respektive klubber, når deres lejeaftaler udløber.
Alle fire spillere vil blive hyldet inden dagens kamp som tak for deres indsats i OB og deres bidrag til holdet gennem perioden.
OB takker spillerne for deres engagement og den rolle, de har haft i klubben.
– Vi vil gerne takke alle fire for deres indsats, engagement og bidrag til holdet og klubben. Inden lørdagens kamp vil vi hylde og takke dem for tiden i OB, lyder det fra klubben.
OB indtager femtepladsen i Kvalifikationsspillet inden sæsonens sidste kamp mod Østerbro IF i dag. Kun de fire bedste hold kvalificerer sig til A-ligaen, og derfor skal fynboerne have point.












