Til lørdagens sæsonafsluttende opgør mod Kolding IF siger HB Køge farvel til hele syv spillere.
Lørdag spillere HB Køge sæsonens sidste hjemmekamp, der kan sikre dem guldet og dermed det fjerde danske mesterskab i klubbens historie.
Umiddelbart før kampstart mod Kolding IF offentliggjorde klubben, at man efter denne sæson tager afsked med syv spillere.
Der er tale Emma Pelkowski, Fleur Huisman, Silje Simonsen, Emilia Pelgander, Lisa Stengs, Marta Lacho og Skylar Briggs.
Af de syv er Pelkowski den eneste, der har mere end 10 optrædener i A-Ligaen i denne sæson, men også hun har primært indtaget en reserverolle.
Er du glad for Fodbold For Pigers daglige dækning af pige- og kvindefodbold i Danmark – støt vores arbejde gennem vores crowdfunding. Læs mere om vores crowdfunding-projekt her.












